آگهی رایگان
صفحه اصلی

درباره ما

ثبت شکایت

قوانین

ثبت نام

تعرفه آگهی ویژه

تماس با ما
امروز ، جمعه 07 آذر 1399
درج آگهی رایگان
 

میخواهید کالا یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید؟
همین حالا در سایت آگهی ایران ثبت نام کرده و آگهی خود را بصورت رایگان درج نمایید.

ایمیل :
رمز :
مرا بخاطر بسپار

لینک های متنی
 
    نماد اعتماد
     

    سیستم ارتباط با مشتری(crm) -آپادانا مانی

    سیستم ارتباط با مشتری(crm) -آپادانا مانی
    سیستم ارتباط با مشتریان ( CRM )
    با توجه به رشد و گستردگی بازار و برداشته شدن مرزهای شهری و کشوری و توسعه بازار هدف سازمان ها و موئسسات ، نیاز به ارتباط موثر و مداوم با مشتریان و تامین کنندگان دقدقه و چالشی بزرگ برای تمامی مدیران ارشد سازمانهاست . شرکت آپادانا با در نظر گرفتن این نیاز اقدام به تولید نرم افزار مدیریت داخلی و ارتباط با مشتریان نموده تا با استفاده ی بهینه از اطلاعات مشتریان ، تامین کنندگان و رقبای تجاری بستر رشد اقتصادی و توسعه تجاری شرکت ها و سازمانها را فراهم نمایند . سیستم ارتباط با مشتری در واقع فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان به منظور بهره برداری موثر و هدفمند از این اطلاعات که می تواند در رابطه با مشتریان ، فروش ، بازاریابی ، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد. مدیران ارشد با استفاده از گردآوری اطلاعات مشتریان (حقیقی ، احتمالی ) و با استفاده از پیگیری موثر اطلاعات به دست آمده اعم از ریسک پذیری اهداف ، پروژه ها و میزان تاثیر گذاری روند فعالیت انجام پروژه قادر به برنامه ریزی بلند مدت برای برآورد اهداف پیش رو و بلند مدت سازمان خود می باشند . تحقق اصول CRM در یک سازمان ، تنها با بکارگیری ابزار ها ، تکنولوژی و روال های مناسب ممکن می باشد که این امر منجر به بالا رفتن ارتباط سازمان با مشتری و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن میزان فروش میگردد. بنابراین CRM تکنولوژی محض نمی باشد بلکه اصول کلی فلسفه کسب و کار را نیز در بر می گیرد.
    برخی از دستاورد های کلی CRM عبارتند از :
    ارائه خط مشی های موثرتر در برقراری حفظ و تداوم ارتباط
    گردآوری داده های ارزشمندی مانند اطلاعات تفصیلی مشتری ،تاریخچه سفارشات و خدمات و محصولات ارائه شده به مشتری
    تهیه و ایجاد وضعیت و اطلاعات مربوط به مشتری ، مانند مزایاو تخفیفات ویژه تعلق گرفته و به مشتری و سایر موارد
    شناسایی فرصت های جدید فروش
    سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان آپادانا با استفاده از قابلیت ارائه خدمات تحت شبکه اینترنت (Web) و توانایی ذخیره اطلاعات مشتریان و اطلاعات تماس آنها امکان پیگیری امور را هرچه بهینه تر برای پرسنل شرکت فراهم نموده و این قابلیت را در سازمان ایجاد نموده تا اطلاعات مشتریان در هر نقطه ای از جهان برای شما قابل دسترس باشد و پیگیری اطلاعات مشتریان را به شکل مرحله به مرحله برای شما فراهم می آورد . این امر در حالیست که سیستم به کارتابل و سیستم انتقال اسناد و نامه نگاری نیز مجهر گردیده تا یکپارچگی بیشتر و امکان ارتباط موثر بین - مشتریان و پرسنل ، پرسنل با پرسنل ، پرسنل و تعامین کننده - را فراهم نماید . بدین گونه اطلاعات رد و بدل شده داخل سیستم قابل رد گیری بوده و می توانید با استفاده از آرشیو بندی نامه های دریافتی و ارسالی همیشه اطلاعات را در دسترس داشته باشید تا بتوانید هر چه سریعتر پیگیری نمایید . علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا امکانی برای مدیران و پرسنل فراهم شده تا بتوانند اطلاعات کاری خود را طبقه بندی نموده ، هماهنگی و زمانبدنی نمایند و مدیران ارشد نیز می توانند با استفاده از دستور کاری درج شده در سیستم و درخواست انجام فعالیت برای پرسنل و سایر مدیران زمانبندی لازمه جهت یکپارچه سازی هدف های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت انجام دهند.
    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری محصول شرکت طراحان آپادانا مانی
    بخش های مهم این سیستم عبارتند از :

    مشتری
    مشخصات مشتری (دفترچه تماس )
    ثبت ارتباط با مشتری
    گروه بندی مشتریان
    رده بندی مشتریان
    ثبت قرار دادهای بسته شده با مشتری
    نظرات مشتریان
    ثبت تراکنش مالی

    پرسنل داخلی و خارجی
    ثبت اطلاعات پرسنل شرکت
    اختصاص کاربر به پرسنل
    گروه بندی کارمندان شرکت

    تامین کنندگان و رقبای تجاری
    ثبت تامین کنندگان خدمات و محصولات (شرکتها )
    تعریف خدمات و محصولات ارائه شده از هر تامین کننده
    ثبت اطلاعات رقبای تجاری و برندها

    خدمات و محصولات
    تعریف خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان
    تعریف هزینه هر محصول
    تعریف درصد بازاریاب
    کارتابل
    نامه های رسیده و ارسالی
    آرشیو های نامه (گروه بندی کارتابل)
    یاداشت ها و مطالب یاد آور
    فعالیت های روزانه ، هفتگی و ماهانه رسیده
    تقویم فعالیت ها
    مدیریت وظایف و رخداد ها
    گروه بندی و عنوان بندی گروه وظایف
    تعریف گروه بندی وضعیت وظایف (در حال بررسی ، تایید شده ، تایید نشده و .... )
    تعریف گروه های اولویت بندی وظایف
    درج وظایف شخصی و مشاهده لیست وظایف
    ایجاد دستور انجام فعالیت گروهی و فردی
    ارسال درخواست انجام فعالیت با قابلیت تایید توسط فرد یا مسئول مربوطه

    گزارشات
    گزارش مشتریان – تحت وب
    گزارش بازار های هدف – تحت وب
    گزارش پرسنل – تحت وب
    گزارش پیگیری های صورت گرفته – تحت وب
    گزارش کارتابل وظایف – بر اساس گروه وظایف - گروهی ، روزانه ، ماهیانه ، فردی
    گزارش تقویم فعالیت - گروهی ، روزانه ، ماهیانه ، فردی
    گزارش زمان آزاد افراد - گروهی ، روزانه ، ماهیانه ، فردی
    اعلام سررسید پیگیری آینده

    ذخیره زمان های خاص
    تاریخ تولد مشتری
    تاریخ ازدواج
    تاریخ تاسیس شرکت

    ثبت کلیه ارتباطات با مشتری
    ثبت نوع ارتباط
    ثبت زمان ارتباط
    ثبت ارتباط و در صد تمایل

    رسانه های خارجی
    ارسال ایمیل به مشتری و یا گروهی از مشتریان
    ارسال پیامک به مشتری و یا گروهی از مشتریان
    ارسال ایمیل به پرسنل و سایر اعضاء
    ارسال پیامک به پرسنل و سایر اعضاء

    رسانه های داخلی
    ارسال نامه به مشتری و یا گروهی از مشتریان
    ارسال نامه به پرسنل و سایر اعضاء






    قیمت :
    موقعیت : تهران
    نشانی : تهران - میدان رسالت - خیابان 77 - پلاک 191 - واحد 1

    تاریخ درج آگهی : 1390/09/22
    تاریخ انقضاء : 1390/11/22



    دسترسی سریع
     
    عبارات کلیدی
     
    آگهی های مرتبط
     

    با ما کار با دستگاه دیاگ را یاد بگیرید

    1399/09/01
    آموزش کار با دستگاه عیب یاب خودرو دیاگ مجموعه مافك MAFK مركز اطلاعات فني خودرو .................................. آشنایی با منو های برنامه کار ... ...
    مافک خودرو ، تلفن : 44273327

    آموزش کار با دستگاه عیب یاب خودرو دیاگ

    1399/09/04
    مجموعه مافك MAFK مركز اطلاعات فني خودرو .................................. آشنایی با منو های برنامه کار با دستگاه دیاگ ایرانی و خارجی آشنایی ... ...
    مجموعه مافك ، تلفن : 44273327

    آموزش تعمیرات سیستم های انژکتوری

    1399/09/04
    مجموعه مافك MAFK مركز اطلاعات فني خودرو ................................................... آشنایی با سیستم انژکتور آشنایی با سنسورها در سیستم انژکتور نحوه ارتباط ECU ... ...
    مجموعه مافك ، تلفن : 44273327

    با ما تعمیرات سیستم مالتی پلکس را یاد بگیرید

    1399/09/01
    آموزش تعميرات سیستم هاي مالتی پلکس مجموعه مافك MAFK مركز اطلاعات فني خودرو ……………………………….. آموزش سیستم مالتی پلکس ( 206 ( BSI / ... ...
    مافک خودرو ، تلفن : 44273327

    آموزش تعميرات سیستم هاي مالتی پلکس

    1399/09/04
    مجموعه مافك MAFK مركز اطلاعات فني خودرو ……………………………….. آموزش سیستم مالتی پلکس ( 206 ( BSI / BSM /برق و سیمکشی آشنایی ... ...
    مجموعه مافك ، تلفن : 44273327

    انالایزر سیستم های تبرید مدل TESTO 523

    1399/09/04
    دستگاه انالایزر سیتم های تبرید جهت سرویس و نگهداری سیستم های هواساز،سردخانه ها و پمپ های گرمایی مورد استفاده قرار ... ...
    شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق سیانکو ، تلفن : 09357232212

    مشخصات فنی کارت پرینتر smart-30

    1399/09/05
    مشخصات فنی کارت پرینتر smart-30 : کیفیت چاپ و وضوح تصاویر و نوشتار با تکنولوژی fine imaging و ۳۰۰dpi قابلیت کدینگ حافظه ... ...
    كيوان محبي ، تلفن : 88911259

    اجاره سیستم صوتی و لوازم نورپردازی تهران

    1399/07/12
    اجاره انواع سیستم های صوتی و نورپردازی مجالس اجاره انواع باند و لوازم نورپردازی انواع مجالس و جشن های سما اجاره انواع ... ...
    عبدی ، تلفن : 09122392721 - 09351189996

    سیستم فن و پد گلخانه

    1399/09/05
    سیستم فن و پد سیستم فن وپد براي خنک کردن گلخانه ها درمناطق گرم رایج ترین سیستم می باشد .فن ها ... ...
    کشت وکار ، تلفن : 33929061-33928843-09196086084

    چاه ارت و اجرا سيستم ارتينگ تخصصي

    1399/09/05
    مجری چاه ارت شرکت فنی مهندسی سورنا صنعت بيستون با دو دهه تجربه در زمینه تست های مهندسی با دارا بودن ... ...
    مهندس سیدحمیدرضا حسینی ، تلفن : 09122089098

    آگهی های ویژه
     
    
    جستجو در آگهی ها ...
     
    عبارت مورد نظر :
    فروشگاه اینترنتی لباس لوکس
    کیف زنانه