آگهی رایگان
صفحه اصلی

درباره ما

ثبت شکایت

قوانین

ثبت نام

تعرفه آگهی ویژه

تماس با ما
امروز ، يكشنبه 18 خرداد 1399
درج آگهی رایگان
 

میخواهید کالا یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید؟
همین حالا در سایت آگهی ایران ثبت نام کرده و آگهی خود را بصورت رایگان درج نمایید.

ایمیل :
رمز :
مرا بخاطر بسپار

لینک های متنی
 
    نماد اعتماد
     

    چکیده کتاب های کسب و کار بصورت صوتی

    چکیده کتاب های کسب و کار بصورت صوتی
    چکیده کتابها به صورت انحصاری توسط تیم مدیر سبز ترجمه و تهیه شده است.
    کتابهایی را انتخاب کرده ایم که ترجمه فارسی انها وجود ندارد با صرف 20 تا 25 دقیقه برای شنیدن هر چکیده,با جدیدترین ایده های دنیا در زمینه کسب و کار اشنا شوید.
    این کتاب ها شامل چهار جلد میباشد:
    جلد اول
    - 22قانون انکارناپذیر تبلیغات
    -میلیونر خودکار
    -روش تویوتا
    -از بی نظمی تا نظم
    22 قانون انکارناپذير تبليغات

    اين کتاب مجموعه اي از نکات است که درباره عوامل موثر در تبليغات خوب، صحبت می کند. 22 قانون در واقع هیچکدام قانون نیستند. هرکدام از آنها مقاله ای آموزنده و الهام بخش است که در ساخت یا مدیریت تبلیغات بکار می رود
    .
    نویسنده کتاب، سیستمی آسان برای نظم و ترتیب دادن کارها و سازماندهی ، ارائه می دهد. اگر در زمانهای مقرر پروژه هایتان را تمام نمی کنید، فراموش می کنید که به تماسهای تلفنی جواب دهید و کاغذها را گم می کنید، با دنبال کردن این شش مرحله می توانید تبدیل به شخصی منظم و منضبط شوید.

    میلیونر خودکار - طرحی قدرتمند برای زندگی و سرانجامی ثروتمند

    اگر شخصی به شما بگوید با روزی ده دلار می توانید میلونر شوید، چه فکری خواهید کرد؟ یعنی تقریبا با هزینه یک بسته سیگار، یا پول یک قهوه و کیک. علاوه بر آن، نه به اراده قوی نیاز دارید و نه به سرمایه. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، یک ساعت وقت برای راه اندازی آن است. آیا چنین چیزی عالی نیست؟ یک زوج معمولی آمریکایی چنین کاری را انجام دادند. دیوید باخ نویسنده کتاب، روشهای تبدیل شدن به میلیونر خودکار را ارائه می دهد.

    روش تویوتا - اصول 14 گانه مدیریتی بزرگترین سازنده اتومبیل دنیا

    آقای لایکر اصول اساسی و رفتارهایی که شرکت شما را با روش تویوتا هماهنگ خواهد کرد، بطور مشروح تعلیم می دهد. این کتاب نتیجه سالها بررسی فلسفه تویوتا می باشد: این کتاب به خوبی ، به سادگی و تا حد زیادی اما نه خیلی جسورانه مسائل را تشریح کرده است. مدیر سبز این کتاب را به تمامی افرادی که سعی دارند بهره وری عملیاتی سازمان خود را بهبود بخشد، توصیه می کند.



    از بی‌نظمی تا نظم - سازماندهی شخصی و شغلی در شش قدم ساده
    نویسنده کتاب، سیستمی آسان برای نظم و ترتیب دادن کارها و سازماندهی ، ارائه می دهد. اگر در زمانهای مقرر پروژه هایتان را تمام نمی کنید، فراموش می کنید که به تماسهای تلفنی جواب دهید و کاغذها را گم می کنید، با دنبال کردن این شش مرحله می توانید تبدیل به شخصی منظم و منضبط شوید.


    جلد دوم
    - در جستجوی واضحات
    - به سرعت اشتباه کنید
    - قورباه را بخور-نگارش دوم
    - چگونه بیشتر بفروشیم؟


    در جستجوی واضحات - پادزهر بازاریابی آشفته دنیای امروز

    بازاریاب کهنه کار، جک تراوت، ارائه موضوعی جدید را با موفقیت مدیریت کرده و با دقت بر بدیهیات کار کرده است. او بر این عقیده است که بازاریابان برای موفقیت در کار باید به اصول اولیه باز گردند، اگرچه عادت معمول این است که روندها را پیگیری کرده و جذاب باشند.

    به سرعت اشتباه کنید - چگونه وب قوانین قدیمی بازاریابی را تغییر داده است

    موران – نویسنده کتاب - موضوعات بسیاری از توصیه های خاص فنی گرفته تا اصول کلی بازاریابی را پوشش می دهد. در حالیکه او اذعان می کند که قوانین جدید بازاریابی اینترنتی می تواند ترسناک باشد، پیامش روشن است: شما ممکن است شکست بخورید، اما این پدیده جدید فرصتهای نامحدودی برای تجربه کردن در اختیارتان می گذارد تا زمانیکه راه درست را بیابید.

    قورباغه را بخور - نگارش دوم

    این چکیده کتاب، خلاصه نگارش دوم کتاب معروف برایان تریسی است که در سال 2007 منتشر شده است. این کتاب به تمامی کسانی که می خواهند سریعتر به هدفهای خود برسند توصیه می شود. برایان تریسی استاد مدیریت زمان می گوید: همگی ما قورباغه هایی داریم – فعالیتهای مهمی که آنها را به دلایل گوناگون کنار گذاشته ایم.

    چگونه بیشتر بفروشیم؟ - روشهایی عملی برای بازاریابی ترویجی

    استیو اسمیت و دان ای شوالتز با استفاده از سال ها تجربه ، بطرز ماهرانه ای تئوری و عمل را در هم می آمیزند. کتاب آنها شامل مجموعه ای از توصیه ها درباره بودجه بندی، طرح ریزی و چک لیست های اجرایی است. مدیر سبز، این نوشته جامع و عمیق را به تمامی افراد علاقه مند به افزایش فروش پیشنهاد می کند.

    جلد سوم
    - مشتری حکم میراند
    - قدرت گزینه های کمتر
    - موفقیت در خرده فروشی
    - اماده,شلیک,هدف

    مشتری حکم می‌راند - 14 مشخصه انکارناپذیر بزرگترین شرکت های خدماتی دنیا

    در این کتاب، سی. بریت. بیمر و رابرت. ال. شاک توضیح می‌دهند که شرکت های ارائه‌دهنده خدمات فوق‌العاده به مصرف‌کنندگان ، خصوصیات مشابهی دارند. برای مثال، شرکت‌هایی که به خدمت رسانی به مشتری به عنوان یک ضرورت اجتماعی می‌پردازند، به راحتی از رقبا که این موضوع را تنها یک فعالیت اداری می‌دانند، پیشی می‌گیرند.


    قدرت گزینه های کمتر - هنر محدود کردن خود به موارد ضروری ... در کار و زندگی

    به نظر می رسد که اکثریت مردم به زندگی در خط سرعت تن داده اند، جایی که استرس و چند عملکردی بودن، واقعیت هایی غیر قابل اجتناب به نظر می رسند. اما لئو بابوتا – نوسنده کتاب - اینکار را نکرده ، اگرچه پدر 6 فرزند است. بابوتا عقیده دارد که می توان با ساده کردن زندگی، جنون را متوقف کرد.

    موفقیت در خرده فروشی - ویلارد آندر، نیل استرن
    کثر خرده فروشان در مواجهه با رقابت روز افزون، در حال خرد شدن هستند. چطور می توانید از این امر جلوگیری کنید؟ تئوری برتری در خرده فروشی پیشنهاد می کند سازمان خود را از بالا تا پایین، به اولین بودن در یک حوزه ملزم کنید.

    آماده، شلیک، هدف

    فرضیه اصلی مسترسون معانی زیادی دارد: منتظر نشوید تا محصول یا خدمت شما در بهترین حالت ممکن قرار گیرد. قبل از هدف گیری شلیک کنید. نگران این نباشید که محصول شما عالی نیست- فقط آن را به بازار ارائه کنید.

    جلد چهارم
    - مجانی
    - داستان شما چیست؟
    - هرگز صبح ها ایمیلتان را چک نکنید
    - اندرون ذهن خریدار

    مجانی – آینده غیر‌ قابل اجتناب قیمت‌ها

    اندرسون، نویسنده کتاب دم دراز و ویراستار مجله وایرد، به شما می‌گوید که چگونه با ارائه اغلب محصولات‌تان به‌صورت مجانی و دریافت هزینه تعداد محدودی از آنها، درآمد قابل‌توجهی کسب کنید. مدیر سبز خواندن این کتاب هوشمندانه، خلاقانه، و نماینده ایدئولوژی اندرسون را به تمام بازاریابان خلاق پیشنهاد می‌کند.

    داستان شما چیست؟ - داستان سرایی برای اثرگذاری بر بازار، مخاطبان، مردم، و برندها

    داستان سرایان معروف، رایان ماتیوس و وات واکر معتقدند که بهترین راه برای انتقال پیام، استفاده از زمینه‌های داستانی نمونه‌های اولیه است که از تجربیات انسانی نشات گرفته‌اند. سرانجام، موتورسواران یاغی هارلی-دیویدسون اما رابین هودهای دنیای مدرن چه کسانی هستند؟

    هرگز صبح‌ها ایمیلتان را چک نکنید

    1- چگونه مبارزه سخت بین وظایف شخصی و کاری خود را مدیریت کنید 2- چرا باید مدیر ارشد اجرایی کار خود باشید 3- چگونه زمان خود را مدیریت کرده و مخرب‌های زمانی را حذف کنید 4- چرا باید با صداقت هر نوع عادات و ویژگی شخصیتی که روز کاری و شغل شما را خراب می‌کند را بپذیرید و سپس آن را تصحیح کنید

    اندرون ذهن خريدار - دانش خرده فروشی

    آيا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا شير هميشه در انتهاي فروشگاه و بسيار دورتر از مکان ورودي قرار دارد؟ مديران سوپرمارکت‌ها شيرها را در اين مکان قرار می‌دهند به اميد اينکه نظر خريداران را به هزاران موردی که در راه آنها تا رسيدن به يخچال مورد نظر وجود دارد، جلب کنند و باعث خريد آنها شوند.






    قیمت :
    موقعیت : همه استانها
    نشانی :

    تاریخ درج آگهی : 1392/07/27
    تاریخ انقضاء : 1392/09/27



    دسترسی سریع
     
    عبارات کلیدی
     
    آگهی های مرتبط
     

    استودیو صدا برداری و ضبط در شیراز

    1399/03/17
    استودیوتخصصی صدابرداری راز و هنر ارائه دهنده خدمات : ضبط صدا تنظیم میکس و مسترینگ ضبط دوبله و نریشن تولید تک آهنگ و ... ...
    چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی شیراز ، تلفن : 32335347

    اجاره سیستم صوتی و لوازم نورپردازی تهران

    1399/03/11
    اجاره انواع سیستم های صوتی و نورپردازی مجالس اجاره انواع باند و لوازم نورپردازی انواع مجالس و جشن های سما اجاره انواع ... ...
    عبدی ، تلفن : 09122392721 - 09351189996

    کتاب آتش نشانی برای کودکان

    1399/03/17
    مدیران آینده نگر 7 مهر روز آتش نشان نزدیک است . بهترین هدیه آموزش فرزندان این کشور است تا آینده ... ...
    رضا حامي ، تلفن : 01143081350

    کتاب قالب گیری دورانی پلاستیک ها

    1399/03/11
    نام کتاب: قالب گیری دورانی پلاستک ها تالیف: برمک قنبر پور جویباری و علیرضا میر بلوک رشد و توسعه سریع صنعت قالبگیری ... ...
    مجتمع فراصنعت طبرستان ، تلفن : 01133681378

    فروش پرلیت perlite جهت عایق صوتی کف های شناور

    1399/01/24
    کاربرد پرلیت در کف های شناور: از خاصیت عایق آکوستیک بودن پرلیت در کف های شناور استفاده می شود، کف عایق ... ...
    zaminkav ، تلفن : 021-88385541

    عایق صوتی ایزوهم

    1399/02/31
    عایق صوتی ایزوهم غیر قابل اشتعال و کند سوز - نسوز کاهش صوت به میزان 50 الی 80 درصد عدم ایجاد حساسیت پوستی ... ...
    ایرانیان تاوریژ ارک ، تلفن : 09143061726-04133822797-09149256425

    صندوق صوتی

    1399/03/13
    کمپانی پاناسونیک برای تسهیل و نظامند کردن ارتباط سازمانی محصولات کامل و با کیفیتی ارائه می کند که صندوق صوتی ... ...
    مسعود نوری ، تلفن : 77151020- 77298808

    نصاب عایق صوتی دیوار در ملارد

    1399/03/17
    نصب عایق ضدصدای قیمت مناسب با فوم آکوستیک درمارلیک و سرآسیاب ملارد . ساخت دیوارضد صدا باتجربه ی اینکه چگونه ... ...
    مصطفی گودرزی ، تلفن : 09124649728

    گوگرد صنعتی

    1399/02/30
    گوگرد معدنی گوگرد بصورت کلوخه گوگرد بصورت دانه بندی شده گوگرد پودری با مش 50 گوگرد دارای آنالیز خلوص ... ...
    بابایی ، تلفن : 02188997735

    فروش دان مرغ بصورت کلی و جزئی

    1399/01/20
    دفتر فروش دان آریا ارائه کننده دان آماده مرغ گوشتی به صور ت خرده فروشی از 200 کیلو به بالا سوپر استارتر پیش ... ...
    آقایی ، تلفن : 09123877925

    آگهی های ویژه
     

    فروش دستگاه مکانیزه ضد عفونی کننده

    مجید مختاربند
    تلفن : 09166186974


    وکیل خوب

    وكيل پايه يك
    تلفن : 09123666928


    آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته در کرج

    مجتمع فنی هدف
    تلفن : 02634479657


    خرید اینترنتی ابزار با قیمت استثنایی و ارسال سریع و مطمئن

    علي حاجي قاسمي
    تلفن : 03134360048


    ساندویچ پانل سردخانه فوم xps درب سردخانه

    كيان صنعت
    تلفن : 09122459161


    سینمای خصوصی خانگی رض کو

    رض کو
    تلفن : 02188609600


    شرکت دکوراسیون داخلی فرتاک

    بهنام زهرايي
    تلفن : 02140440528


    قفل الکترونیکی سامسونگ

    شرکت کارن
    تلفن : 88202562-88202561


    درب سردخانه ریلی

    دفتر فروش
    تلفن : 09129530838


    گریتینگ فلزی

    تولیدکننده گریتینگ
    تلفن : 08633554112

    
    جستجو در آگهی ها ...
     
    عبارت مورد نظر :