آگهی رایگان
صفحه اصلی

درباره ما

ثبت شکایت

قوانین

ثبت نام

تعرفه آگهی ویژه

تماس با ما
امروز ، دوشنبه 02 ارديبهشت 1398
درج آگهی رایگان
 

میخواهید کالا یا خدمات خود را به دیگران معرفی کنید؟
همین حالا در سایت آگهی ایران ثبت نام کرده و آگهی خود را بصورت رایگان درج نمایید.

ایمیل :
رمز :
مرا بخاطر بسپار

دسته بندی ها
 
تازه ها ...
 

xczxcxzxzc

1398/01/08
czczczxvzcxzx ...
مدير سيستم ، تلفن : 09128242599

دستگاه هشدار دهنده خواب وارنینگ اسلیپ

1392/08/19
از آن جايي كه درصد قابل ملاحظه‌ای از تصادفات رانندگی به ويژه در جاده‌های بین شهری ناشی از خواب آلودگی ... ...
مدير سيستم

معرفی اماکن و جذابیتهای تفریحی در تور دبی

1392/08/08
دبی در شبه جزیره عربستان واقع شده است،این ایالت نه تنها پیشرفته ترین ایالت در بین هفت ایالت امارات متحده ... ...
مدير سيستم ، تلفن : 00000000000

لینک های متنی
 
    نماد اعتماد
     

    بیت الثقلین

    بیت الثقلین
    مقدّمه

    نخستین بذرهای تأسیس این مجموعه، پیش از سال 1368 افشانده شد. در آن هنگام، تعدادی از مربیان دلسوخته به امر آموزش و تربیت دینی کودکان، در قالب جلسات خانوادگی همت گمارده بودند. با احساس همدلی و نیاز به فعالیتهای منسجم تر، اندیشۀ پی ریزی یک مجموعۀ فرهنگی، آموزشی، و تربیتی قوّت گرفت.
    در سال 1370، با گرد هم آمدن جمعی از اساتید معارف اسلامی، کارشناسان و دلسوزان فرهنگی و تربیتی، مجموعۀ بیت الثقلین، با برنامۀ مدون نسبتاً جامع تأسیس گردید، و با اهدای امکانات، حمایت ها، و در اختیار گذاشتن مکان توسط شیفتگان ثقلین، تلاش خود را آغاز کرد.
    حدود بیست سال قبل، زمانی که هنوز جامعه به جوان گرایی خو نگرفته بود، جمعی کم تعداد با نیت تربیت دینی فرزندان زیر سقفی گرد آمدند تا راههای همدوشی اولیا و مربیان را در این راستا باز شناسند. اگر چه در آن هنگام هنوز فقیه، روانشناس و کارشناس تربیتی کودکان و نوجوانان در مرکز حضور نداشت، اما همان نیت خالصانه سبب شد تا پس از یک دهه، همۀ این کارشناسان را گرد هم آورد و تحت نظارت عالمان دینی و کارشناسان علوم رفتاری، کارنامۀ درخشانی به ارمغان آورد.
    اخلاص و دلسوزی، توانست شیرازۀ کتاب تربیت فرزندان را از کودکی تا بلوغ و از بلوغ تا جوانی در تمام مجلدات دهگانه حفظ کند، و بدون آن، شاید این حرکت عمری بس کوتاه تر می داشت، و اکنون این کارنامه به رشتۀ تحریر درنمی آمد. اما از آنجا که سایۀ مصلح غایب، حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء ... بر این حرکت گسترده بود، در هر برهه از فراز و نشیب ها یاد یار حلال مشکلات می گشت.
    اکنون بیت الثقلین به خاطر نیت و حرکت خالصانه مؤسسات آن و نیز به دلیل نتایج بار آمده از نیروهای پرورش یافتۀ این مجموعه متعلق به امام عصر (عج)، مورد توجه خاص عالمان دینی و کارشناسان و مسؤولان فرهنگی شهر است.
    آنچه در زیر می آید، سرفصلهای مهمی از کتاب پرشکوهِ بیست سال تلاش و اخلاص اساتید، مربیان، کارشناسان و اعضای بیت الثقلین است، که رو به سوی آرمان تربیت صالح مصلح، راه سپرده است.



















    فصل اول) شیوه ها و ویژگی ها :




    الف) هدف و آرمان

    با پیروزی انقلاب اسلامی، بارقۀ امید در دلهای شیفتگان و پاسداران دین و فرهنگ در جامعه روشن شد، و بستری مناسب برای توسعه و تعمیق تربیت دینی فراهم گردید. در سالهای اول انقلاب ده ها کانون، انجمن و سازمان پا به این عرصه نهادند و هر یک به سهم توان خویش گامهایی برداشتند.
    اما به مرور، عده ای این مقوله را از وظایف مستقیم حکومت اسلامی پنداشتند و میدان را به سازمانها و نهادهای دولتی یا نیمه دولتی وانهادند. این نهادها نیز به اقتضای وظایف عمومی و فراگیر خود، و اهداف وسیع کمی، به اجرای برنامه های عمومی با مخاطبان گسترده پرداختند.
    این برنامه ها با همۀ محاسن، به خاطر طیف وسیع مخاطبان و عدم طبقه بندی شیوه ها، بیشتر بر گستردگی دامنه تمرکز می یافت، تا پرورش عمیق، چند بعدی و مستمر. محصول این برنامه ها، گرایش عمومی ولی متوسط جوانان و نوجوانان به مذهب بود، و به ندرت نیروهای فوق العادۀ ارزشی از آن برآمدند.
    از طرف دیگر، در دهۀ نخست انقلاب اسلامی، تحرک و ابتکار عمل در میدان فرهنگ و ارزشها از بخش عمدۀ کادرها و نیروهای توانمند ارزشی و فرهنگی خالی ماند. مهم ترین عوامل این بحران، از دست دادن این نیروها، با ترور و حذف فیزیکی توسط منافقین، شهادت در جبهه های حق علیه باطل، جذب در خدمات اجتماعی و سیاسی، و احیاناً استحالۀ ارزشی بوده است.
    و بالاخره سومین مسأله، از میان رفتن تشکل های کادرساز و پرورش دهندۀ نیرو مانند حزب جمهوری اسلامی، و یا کمرنگ شدن فعالیت آنان مانند بسیج و انجمن های اسلامی بود. آنچه مسأله را پیچیده تر کرد، روند افول ارزشها و هنجارهای دینی در جامعه، همراه با هجوم بی امان دشمن به سنگرهای فرهنگی و باورهای دینی، و اهمال و سهل انگاری خودی ها بود.
    جمع بندی این شرایط خلاصه می شد در: فقدان مربیان نامی فرهنگی و کادرسازان کم نظیری که در توطئه های منافقان و جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، جذب بسیاری از سرآمدان عرصۀ آموزش و تربیت دینی به فعالیتهای سیاسی و اجرایی لازم، خلاء یا رکود نسبی فعالیتهای فرهنگی به صورت کادرسازی، شدت یافتن هجوم فرهنگی دشمن و یارگیری حتی از میان فرزندان دین و جهاد، از کف رفتن فرصت سرمایه گزاری فکری برای جوانان مستعد مذهبی، به سبب پرداختن به فعالیتهای فرهنگی فراگیر یا بازپروری تربیتی آسیب دیدگان و ...
    در این میان بعضی چاره را در آموزشهای وسیع و فراگیر، و بعضی در درمان آسیب دیدگان تربیتی دیدند، که شکر الله سعیهم!
    سال 1370 هنگامی که بیت الثقلین به صورت سازمان یافته پی ریزی شد، برای پایه گزاران مرکز شواهد و دلایل یاد شده کافی بود تا کادرسازی فرهنگی را هدف گیری کنند نه صرفاً آموزشها و پرورشهای عمومی و گذرا. اینان که با پایان یافتن جنگ، خلاء حال و آیندۀ روز را کمبود نیروهای توانمند فرهنگی در پستها و مشاغل مختلف اجتماعی می دانستند، هدف خود را پرورش نوجوانان و جوانانی قرار دادند که با آموزشهای عمیق پرورش چند وجهی، علاوه بر مصون سازی فرهنگی و ارزشی، خود به اصلاح و درمان آسیب دیدگان بپردازند؛ جوانانی که در هجوم تندبادهای مسموم و سهمگین اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، ایمان و هدف خود را از دست ندهند، و پرتوان در مسیر اصلاح و هدایت جامعه گام بردارند، و در عین حال، هر یک به ایفای نقش ثابت اجتماعی و شغلی در دانشگاه، ادارات و بازار بپردازند، و در افقی بالا، زمینه ساز ظهور ولی عصر (عج) باشند.
    از این رو اعضای این مجموعه از میان نوجوانان و جوانان ممتاز (از نظر خانوادگی، مذهبی، و تحصیلی) انتخاب می شوند. این افراد از اوان نوجوانی (ابتدای راهنمایی تحصیلی) جذب شده، تا پایان آن (سوم متوسطه) تحت برنامه های مؤسسه قرار می گیرند. آرمان مؤسسه در یک کلام چنین است: پرورش جوانان صالح و مصلح.
    ما بر این باوریم که حضور جوانان مؤمن، هشیار، آگاه و توانمند در عرصه های فرهنگی ضامن تداوم انقلاب اسلامی و توسعۀ ابعاد فرهنگی آن، و نوید بخش قیام مصلح موعود، حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) می تواند بود ... که:
    منتظران مصلح، باید خود صالح و مصلح باشند.


    ب) رشد جامع و تربیت چند بعدی

    کارشناسان تربیتی کمال تربیت را در گرو رشد فرد در سه حیطۀ شناختی، مهارتی و عاطفی می دانند. بهره مندی مرکز از نظرات و مشاوره های کارشناسان تربیت اسلامی، سبب گردیده برنامه های آن به صورت جامع، هر سه حیطۀ یاد شده را پوشش دهد:

    1. رشد در حیطه های شناختی
    در حیطه های شناختی به حوزه های زیر اهتمام ورزیده می شود:
    - قواعد درست خوانی قرآن؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: روان خوانی قرآنی، تجوید مقدماتی قرآن، تجوید و ترتیل قرآن
    - معانی قرآن؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: مفاهیم قرآن، مفاهیم و معانی قرآن، مفاهیم و ترجمۀ قرآن
    - زبان قرآن = زبان عربی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: زبان قرآن مقدماتی و پیشرفته، به همراه تمرین های قرآنی
    - معارف و تفسیر قرآن؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: تفسیر قرآن، مفاهیم قرآن، مفاهیم و معانی قرآن، مفاهیم و ترجمۀ قرآن، و آیات توزیع شده در متون درسی عقاید و معارف اسلامی، مطالعات تفسیری آزاد، و کتابخوانی در کتابخانه
    - عقاید و معارف اسلامی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: عقاید و معارف اسلامی مقدماتی و پیشرفته، مسایل نوین معرفت دینی، سخنرانی های آموزشی؛ کتاب و کتابخوانی و ...
    معارف اسلامی چنانچه به روش برهانی و منطقی و نیز قابل فهم به نوجوانان عرضه گردد پایه های فکری آنان را غیر قابل خدشه خواهد ساخت. بیت الثقلین با تجربۀ یک دهه آموزش مستمر معارف اسلامی و صرف صدها ساعت تدریس مبانی نظری دین، بستر مناسبی را برای ذهنهای آماده و شاداب نوجوانان و جوانان فراهم آورده است تا با روی آوردن به مطالعات عمیق تر متون مذهبی، به فهم کاملتر دین دست یازند.
    - احکام و وظایف اسلامی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: احکام و وظایف اسلامی مقدماتی و پیشرفته؛ کتاب و کتابخوانی، سخنرانی ها و ...
    اگر معارف نظری دین را به مثابه طرح کلی رشد و کمال یک مسلمان بدانیم، احکام و اخلاق، تعیین کنندۀ مسیر رشد (صراط) و شیوۀ حرکت (سلوک) خواهد بود. از این رو این معارف، بروز و ظهور دین در ساحت جامعه محسوب می گردد، و بسیاری از تاریخ نگاران تحلیلی، علوم فقه و اخلاق را معماران تمدن پرشکوه اسلامی می دانند. این معارف در بیت الثقلین، در سطوح متفاوت به عنوان یکی از مهمترین دروس برای رده های سنی مختلف برگزار شده است.
    - تاریخ و سیرۀ پیشوایان؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: سیرۀ پیشوایان، دروس اخلاق، سخنرانی های مذهبی در مؤسسه به مناسب ولادت و شهادت معصومین (ع)، مسابقات کتابخوانی، مطالعۀ آزاد در کتابخانه و ...
    - مباحث تربیتی و اجتماعی؛ از طریق سخنرانی های تربیتی، درس اخلاق، کتابخوانی و ...
    - علوم و مباحث نظری مهارت ها (کتابخوانی، تحقیق، نویسندگی، رایانه و ...)؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای جنبی: خوشنویسی تحریری، کاربری رایانه و ...، جلسات آموزشی هیأت تحریریۀ نشریۀ غنچه در زمینه های نویسندگی، پژوهش، خبرنگاری، تلخیص و ...
    - علوم اسلامی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: علوم قرآن و حدیث، آشنایی با علوم اسلامی، سیر مطالعاتی،
    کتابخوانی و ...
    - تاریخ؛ از طریق سخنرانی های آموزشی، کتابخوانی و ...
    - تاریخ و عقاید ادیان، و فرق اسلامی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: ادیان و فرق، کتابخوانی و ...
    ابزار و برنامه های پیش بینی شده جهت توسعه و رشد در حوزه های شناختی یاد شده، چنین هستند:
    - کتاب و کتاب خوانی: بیت الثقلین با تأسیس کتابخانۀ تخصصی نوجوانان و جوانان، قسمت عمده ای از معارف و دانشهای بایسته را از طریق کتابها و مجلات به اعضا انتقال می دهد. ذخایر این کتابخانه با دقت تمام توسط کارشناسان و با بهره گیری از فهرست ها، گزارش ها، و مجلات تخصصی کتاب و مطبوعات انتخاب می شوند. فضای دلپذیر کتابخانه (با وجود کوچکی مکان)، و مسابقات تلخیص کتاب که هر ماهه با شور و نشاط برگزار می شود، و رقابت در مراجعه به منابع برای نوشتن در نشریۀ غنچه، بستر مناسبی برای بهره گیری از کتاب در گسترش حیطۀ شناختی اعضا فراهم آورده است.
    - پیام رسانی: این امر از طریق نشریۀ غنچه (حاصل تلاش نوجوانان مجموعه)، نشریۀ دریچه (فراهم آمدۀ جوانان مجموعه)، نشریۀ دیواری خبرنما، و تابلوهای پیام نماست. مضامین تابلوها که حاوی پیام های عقیدتی و توصیه های تربیتی است، توسط کارشناسان انتخاب و به وسیلۀ خود اعضا به شکلها و ابعاد مختلف به زیبایی تمام اجرا می شوند، مضامینی مانند: الهی و ربی من لی غیرک؟، خدایا جز تو چه کسی را دارم؟، خادم ثقلین برای خدا کار می کند و از او انتظار پاداش دارد ...
    - سخنرانی: غیر از برنامه های آموزشی که معمولاً چارچوب های نسبتاً ثابتی را دنبال می کنند، سخنرانیهای منظم در مناسبتهای اسلامی به موضوعات کاربردی تر و متناسب با فضای روز جامعه می پردازد. محتوای این سخنرانی ها، مسائل تربیتی نسل نو، جریان شناسی فرهنگی جامعه، و تبیین وضعیت جامعه با بهره گیری از سیرۀ فکری و سیاسی پیشوایان معصوم (ع) است.
    - نوار و فیلم: از دیگر ابزارهای انتقال معارف اسلامی، نوارهای کاست و فیلمهای ویدیویی، با موضوعاتی از قبیل تاریخ و سیرۀ ائمه (ع)، پرسش و پاسخ در حوزۀ عقاید، و موضوعات پراکندۀ فرهنگی و دینی هستند. در صورت بهبود سرمایه و امکانات این بخش قابلیت فراوانی برای توسعه دارد.
    2. رشد در حیطه های رفتاری و مهارتی
    رشد رفتاری و مهارتی در بیت الثقلین در چند حوزه دنبال می شود:
    - قرائت صحیح قرآن؛ از طریق برنامۀ آموزشی، کار عملی در درسهای: روان خوانی قرآن، تجوید مقدماتی قرآن، تجوید و ترتیل قرآن، تمرین عملی در دوره های قرآن.
    بیت الثقلین براساس اینکه شناساندن دو ثقل به یادگار مانده از پیامبر اکرم (ص) را سرلوحۀ فعالیتهای خود قرار داده، دروس مختلف قرآنی اعم از تلاوت، تجوید، مفاهیم و علوم قرآن را در سطوح مختلف برگزار نموده است، و تنوع این دروس، به علاوۀ تأکید بر فهم قرآن، از ویژگی های این رویکرد قرآنی بوده است.
    در عرصۀ روخوانی قرآن که شاید از پیچیده ترین و حساس ترین مراحل آموزش قرآن به فراگیران خردسال می باشد، بیت الثقلین با برخورداری از مؤثرترین شیوه آموزش که به ابتکار ذهن خلاق یکی از اساتید این مؤسسه ارائه گردید، توانست داعیۀ پیشتازی در این زمینه را داشته باشد. اکنون این شیوۀ آموزشی پس از طی مراحل کارشناسی در وزارت آموزش و پرورش و مقبولیت در دوره های آزمایشی به عنوان یک واحد درسی در سرتاسر میهن اسلامی به اجرا درآمده است.
    - فهم معانی قرآن؛ از طریق برنامۀ آموزشی، آشنایی و تمرین عملی فهم و ترجمۀ قرآن در درسهای : مفاهیم و معانی قرآن، مفاهیم و ترجمۀ قرآن
    - ادای صحیح عبادات و مناسک دینی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، درسهای: احکام و وظایف اسلامی، شرکت در نمازهای جماعت و ...
    - رعایت احکام، وظایف و ارزشهای اخلاقی: از طریق ارشادات دروس اخلاقی، وجود هنجارهای اخلاقی گروهی در محیط مؤسسه، نقش عینی اساتید و مربیان روحانی به عنوان گروه مرجع، رشد در حیطه های شناختی، تذکرات مستقیم مربیان و دوستان و ...
    از آنجا که هر بینشی دمادم محتاج گرایشی همسو است، حضور فرزندان در محضر اساتید مهذب اخلاق و خوشه چینی از بوستان سیرت اهل بیت عترت علیهم السلام از برنامه های ثابت بیت الثقلین بوده است، تا چنانچه در ضمیر خویش کژی هایی مشاهده کردند با آیینه های جمال حق، خوبی ها را در خود بپرورانند و از بدیها بپرهیزند.
    - مطالعه و تلخیص کتاب؛ از طریق کار عملی در هیأت تحریریۀ غنچه و دریچه، شرکت در مسابقات کتابخوانی و تلخیص کتاب ماهانه و ...
    - نویسندگی؛ از طریق کار عملی در پژوهشهای درسی، تألیف و گردآوری مطلب در قالب هیأت تحریریۀ نشریات غنچه و دریچه و ...
    - خوشنویسی؛ از طریق برنامۀ آموزشی، کار عملی در درسهای : خوشنویسی تحریری مقدماتی و پیشرفته، فعالیت در واحد نشر و هنر برای خطاطی، و ...
    - طراحی، گرافیک و مونتاژ هنری؛ از طریق کار عملی در واحد نشر و هنر، طراحی و مونتاژ نشریات غنچه، دریچه و خبرنما، و
    - حروفچینی و صفحه آرایی رایانه ای؛ از طریق کار عملی در نشر و هنر، درس کاربری رایانه (پیشرفته)
    - امور فنی و خدمات کتابداری؛ از طریق آموزش عملی و کار گروهی در کتابخانه
    - مهارتهای ورزشی؛ از طریف فعالیتها و مسابقات ورزشی هفتگی، مسابقات دوره ای ورزشی و ...
    - امور اجرایی و تدارکاتی؛ از طریق آموزش عملی و کار گروهی در واحدهای: خادمان ثقلین، اردو و تربیت بدنی، مراسم و یادبودها (به خصوص جشنهای بزرگ نیمۀ شعبان و بیست و هفتم رجب)، تمرین خرید و فعالیتهای مالی در واحدهای اموال و تدارکات و حسابداری
    - مدیریت و برنامه ریزی؛ از طریق عهده داری مدیریت و برنامه ریزی بیش از ده واحد فرهنگی و اجرایی مؤسسه، مشارکت در نظرسنجی ها و برنامه ریزی ها در قالب طرح های کامل
    - تدریس و کلاسداری؛ از طریق آموزشهای جانبی، کتابخوانی، تدریس عملی دروس جنبی در مؤسسه، اعزام جهت تدریس در کانونها و مساجد و ...
    - بحث و مناظره؛ از طریق تقویت بحث و گفتگو در کلاسهای ردۀ چهارم به ویژه دروس عقاید و معارف اسلامی، تشویق به گفتگو و مناظرۀ موضوعی و راهنمایی در خصوص چگونگی پاسخ به شبهات موجود در فضای جامعه

    3. رشد در حیطه های عاطفی و معنوی
    این امر در حوزه های زیر دنبال می شود:
    - خودباوری و تقویت عزت نفس؛ از طریق مشارکت در فعالیت ها و پذیرش مسئولیت در امور مختلف (ادارۀ تمام واحدها و انجام فعالیت های مربوط به آن، توسط خود اعضا انجام می شود)
    - انس، الفت و احساس عبودیت نسبت به خدای متعال؛ از طریق تلاوت و تدبّر کلام خدا، دروس اخلاق، تقویت شناخت توحیدی در دروس عقاید و معارف اسلامی، برگزاری پرشور و خودجوش دعای پرفیض کمیل، سخنرانی های مذهبی، تحریک فطرت خداجوی توسط پیام رسانی تابلوها
    - انس و علاقه به قرآن و لذت از قرائت آن؛ از طریق قرائت روزانۀ قرآن در خانه برای سنین پایین، اعطای قدرت قرائت و فهم معانی قرآن با استفاده از برنامه های آموزشی، توجه دادن اساتید به معارف بلند قرآن، تأکید مربیان اخلاق بر پناه برده به قرآن به هنگام مشکلات روحی، عادت و انس به دوره های منظم تلاوت قرآن و ...
    - پیوند قلبی با امام زمان و سایر معصومین (ع)؛ از طریق درس سیرۀ معصومان (ع)، برگزاری پرشور جشنها و سوگواری های اهل بیت (به ویژه جشن نیمۀ شعبان)، نقل نمونه های عینی از جاذبه های شخصیتی آنان در خلال درسها به ویژه درس اخلاق، نصب تابلوهای جاذب دربارۀ شخصیت و سخنان معصومین (ع) با تأکید بر حدیث ثقلین، قرائت هر روزۀ دعا برای امام زمان (عج)، بیتوته در شب نیمۀ شعبان و رازگویی و نامه به امام زمان (عج)
    - علاقه و اعتماد به روحانیان و عالمان دینی به ویژه رهبری، به عنوان گروه مرجع در دین و اجتماع؛ از طریق تأکید بر نقش اسوه ای آنان، بزرگداشت درگذشت عالمان دینی، استفاده از تصاویر و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در محیط، یاد امام و دعا برای طول عمر رهبر پس از نمازها، بخش ویژۀ عالمان شیعی در نشریۀ دریچه و غنچه، راهنمایی به مشاوره با مشاوران تربیتی روحانی، جداسازی بدنۀ اصلی روحانیت از فرصت طلبان روحانی نما، پاسخ به شبهات موجود دربارۀ روحانیت، دعوت از روحانیت خبره برای تدریس درسهای علمی و دروس اخلاق، همراهی روحانیان پرشور و نشاط در اردوها و فعالیت های تفریحی و ...
    - پرورش حس همیاری و نیکوکاری؛ از طریق مشارکت فعال در فعالیتهای گروهی واحدهای مؤسسه به ویژه واحد خادمان ثقلین، فعالیتهای و مسابقات جمعی در تفریحات، اردوها و بازی ها، دریافت امتیازات و جوایز گروهی به خاطر فعالیت جمعی، تأکید بر نوع دوستی و مودت در دروس اخلاق، مشارکت در امور خیریه و ...
    - توجه به نیت خالصانه در فعالیتها؛ از طریق بازگوی سیرۀ ائمه و عالمان دینی، ارائۀ الگوی عملی اخلاص در رفتار اساتید و مربیان، تذکر مداوم در دروس اخلاق، پیام رسانی به وسیلۀ تابلوها ماند: خادم ثقلین، عبادت قبول! و خادم ثقلین برای خدا کار می کند و از او انتظار پاداش دارد و ...





    قیمت :
    موقعیت : همه استانها
    نشانی : مشهد مقدّس میدان شهدا – هاشمی نژاد 9 – نبش چهارراه دوم – پلاک 37 تلفن : 2228050-2228590 نمابر2222206 آدرس سایت بیت الثقلین : www.beyt.vcp.ir آدرس الکترونیکی وبلاگ بیت الثقلین : www.beyt1.blogfa.com آدرس نشریه الکترونیکی بیت الثقلین : www.beyt2.blogfa.com سامانه پیام کوتاه بیت الثقلین : 30007641700000

    تاریخ درج آگهی : 1389/08/27
    تاریخ انقضاء : 1389/10/27



    دسترسی سریع
     
    عبارات کلیدی
     
    آگهی های مرتبط
     
    آگهی های ویژه
     
    
    جستجو در آگهی ها ...
     
    عبارت مورد نظر :